Tuesday, April 08, 2008

medal pertama aku untuk UPM



assalammualaikum....Masum kat Uitm 2006...merupakan Masum pertama aku sebagai pelajar UPM dan pelajar tahun pertama....waktu itu, kami merupakan pasukan "underdog"....kerana kami tidak pernah memenangi perlawanan bola baling Masum...perlawanan pertama kami bertemu pasukan tuan rumah yang merupakan juara bertahan...kami kalah 7-5...waktu itu perlawanan dijalankan dalam keadaan hujan...namun kekalahan itu tidak mematahkan semangat kami...kami telah beruasaha sehingga ke titisan darah yang terakhir....dengan berbekalkan semangat kesukanan kami telah melangkah ke perlawanan akhir dan bertemu UiTM semula....kami telah berjaya merangkul kejuaraan dengan mengalahkan UiTM dengan jaringan 12-5.....hadiahnya medal dan teddy lion

2 comments:

Idham said...

tahniah ler dapat medal tu..saya tidak pernah menang pon dalam apa jua pertandingan sukan yang aya ceburi. Cuma sy ingat sekali saya dapat tempat ketiga semasa sekolah tadika di Ipoh, acara yg sy masuk acara lompat katak tetapi saya main tipu..sampai nak penamat saya berlari.. dapat no3. walaupun cikgu tahu sy main tipu, dia bagi jer hadiah..kesian kot.
http://idham-xpression.blogspot.com

Shayna Rose said...

wadi, tahniah..